Moi vaan kaikille! 

Nyt alkuun vähän tietoja minusta: Olen siis -98 syntynyt eli nyt 7-luokkaa käyvä tyttö. Olen aika fiksu ja pärjään todella hyvin koulussa. Alkuun vaikutan varmaan ujolta ja hiljaiselta, mutta se johtuu suurilta osin siitä, että kun alan puhumaan jonkun uuden ihmisen kanssa, niin punastun aina, ihan ilman mitään syytä... Mutta siitä ehkä jossain vaiheessa enemmän..

Oikeasti olen mielestäni aika konservatiivinen, ahkera, järjestelmällinen, siisti, kiltti mutta joissain asioissa myös aika  pomotteleva.

Minulla on isosisko -96, pikkusiskopuoli -07 ja pikkuvelipuoli -09. Mun vanhemmat on siis eronnu, mut ei se mua oo koskaan niin oikee haitannu, ku olin nii pieni vielä sillon. (En jaksanu enää kirjottaa kirjakieltä ;D ) Oikeesti mä asun mun äitin luona, jossa asuu myös mun sisarukset ja isäpuoli, myös koira ja kissa. Mutta nykyään viihdyn kyl enemmän mun iskän asunnolla, ku se sijaitsee keskustassa ja voi kävellä kouluu ja täältä korvesta pitää mennä bussilla. Vaikka oikeesti syy on kyllä ehkä enemmänki siinä, etten oikeesti jaksa noita kersojaaaaaa.... :p

Mulla on ihan tarpeeks kavereita ja muutama ystäväkin löytyy. En oo mitenkää suosituin, mut ei mua syrjitäkään. Oon siis aika lailla todella tavallinen tyyppi. Ja siks on olluki aika vaikeeta aatella että musta tulis mitään suurta tai hienoo...