No niin!! Nyt se on sitten selvillä ja asia vihdoin edistyy: eturistisideleikkaus suoritetaan 15.11 eli ens torstaina! :)
Kieltämättä vähän jännittää, mutta oon kuitenkin niiiiiin ilonen ku tää edistyyy <3
Mun pitää olla siellä sairaalalla jo aamulla klo. 10:00, mutta mut leikataan vasta iltapäivän vikana. Enkä saa syyä mitään klo. 24:00 jälkee nii jos pääsen leikkaussalii vaikka siinä neljän aikaa nii voi olla hieman nälkä :D
Myöskään kynsilakkaa ei saa olla ja aamulla pitää käydä suihkussa.
Mainittii myös, että jos mulla on nuha tai yskä niin pitää soittaa sinne sairaalalle, että leikkausaikaa siirretään.. Yritän nyt siis suojella itteeni pöpöiltä :D
Oon lukenu netistä muitten paranemis- ja leikkauskokemuksista ja kuulemma on tuskaakin luvassa, etenkin siinä leikkauksen jälkeisten 4.-5. päivien aikana oli tosi monella tyhjenny särkylääkevarastot aika vauhdilla :D
Oon miettiny sitäkin kun oon jo 14v nii mulle vois laittaa jo sen selkäydinpuudutuksenki nii mun pitäs valita haluisinko sen vai nukutuksen. Vaikka en kuulemma välttämättä saa sitä ees päättääkään ite, mutta pitäs kumminki valita oma suosikki. Nii aluks tykkäsin enemmän siitä selkäydinpuudutus-ideasta, sitte kaikki piti nukutusta parempana nii itekin sitten aloin kallistumaan sen kannalle, mutta nyt oon aatellu, että se puudutus olis sitteki mukavempi... :D
Kepitkin pitäs hakee tässä joku päivä.. Saakohan siellä valita värin...haluisin lilat tai vaaleenpunaset...tai -siniset :D

Nyt kun tää juttu lähti oikee kunnolla liikkeelle niin yritän kirjotella tänne vähän aktiivisemmin ;)
Etenkin pe-su tulee oleen varmaa aika tylsää ku en usko, että kovin paljoo pääsen minnekää suuntaan pomppimaan nii kerron sitten miten leikkaus ja ekat päivät meni ;)
Eli nyt siis seuraavaan kertaan, moi. :)